Over Stichting YALC

Young Adult Life Coaching

Stichting YALC

Mijn naam is Nancy Rijssel oprichter van Stichting YALC(Young Adult Life Coaching). Vol passie, energie, positiviteit wil ik aan de slag met jongvolwassenen (leeftijd 16 t/m 27) die vastlopen in hetgeen ze willen bereiken. Iemand die zich kan verplaatsen in de situatie waarin zij zich bevinden. Een luisterend oor heeft! Ze een overzicht kan geven waar ze tegen aanlopen en welke wegen er bewandeld kunnen worden. Ze ondersteuning geven bij gesprekken, je hoeft het niet alleen te doen. Kortom iemand die verbinding, inzicht, oplossingen en een positieve invloed heeft om het leven een stuk aangenamer te maken. Dat is waar IK en YALC voor staan!

Stichting YALC helpt!

Wij helpen jongeren en jong volwassenen met allerlei issues. Heb je vragen of wil je advies? Wij helpen je zoeken naar de juiste antwoorden. Wij weten ook niet alles, maar samen staan we sterk!

Begeleiden

Zodra je 18 bent, ben je voor de wet volwassen, en mag je, nee je moet, van de ene op de andere dag alles zelf doen. Er wordt van alles van je verwacht, maar ben jij er al aan toe? De meesten lopen tegen problemen aan zoals het bijhouden van een huishoudboekje, het op tijd betalen van de rekeningen en raken zonder dat je er iets aan kunt doen, in de financiele problemen.  Wij kunnen je begeleiden naar zelfstandig wonen, een cursus geven hoe je het beste met je geld kunt  omgaan, een opleiding vinden, helpen met het aanvragen van toeslagen en/of helpen met solliciteren.

Ons team staan voor je klaar

Let's Work Together!

Stichting YALC staat open voor samenwerkingsverbanden met instanties, Stichtingen en iedereen die maatschappelijk een steentje willen bijdragen aan de samenleving. Want samenleven doen we met elkaar.

Stichting YALC

Adres: Rozemarijnstraat 20